Helgen!


Fredag:
Först till tandläkaren, inga hål! yeey.
Sedan åkte jag till Ikano med Zacke och hans bror Rickard.
På kvällen blev det kalas, för Kimberlys mamma Sofie. Och efter det 20-års fest hos Timmy.
Grattis Sofie och Timmy!
 
Lördag: Städa lite, handla mat med mamma och hade myskväll med Zacke.
Lugn och skön Lördag!

Söndag:
Idag känner jag mig krasslig. Har gjort det till och från ett bra tag nu.
Ska kolla upp om jag har brist på något ämne i kroppen. Ifall det är därför jag mår såhär.

Imorgon börjar min praktik. Ska praktisera i resturangen på Quality hotell Ekoxen.
Blir nog skoj!

Roliga saker jag har att se fram emot i vår och sommar.

Åker till Stockholm och Uppsala sista helgen i April.
Kryssning i mitten av maj.
Peace and love festivalen 22-27 juni.
Spanien i 3 veckor i juli
.


Förresten, märkte att förra inläggen inte gick att kommentera.
Konstigt...

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback