Tjingeling!

Nu har redan hälften av andra skolveckan gått.
Tiden bara flyger iväg, men det är bra!
Då går det snabbare till nästa lov, höhö.

Idag har jag varit duktig och tränat efter skolan.
Gick kanoners, trots min dåliga kondition efter en lat sommar.

Kom hem från träningen för ett par timmar sedan,
la mig i soffan och gosa in mig i min filt. Mys!
Somnade som vanligt efter bara några minuter.

Snart när jag har vaknat till lite ska jag ta något att äta,
sedan hoppa in i duschen.

Ser fram emot helgen! Bondefest med Johanna, Emelie
och dansbandet Black Jack. Tror att det kommer bli grymt kul. Haha!




v
Kommentarer
Postat av: KIM

Synd att du inte hörde av dig när du hade tränat.

Hör av dig så snart som möjligt om när vi ska ses ,

2009-08-27 @ 02:58:59
URL: http://kimberlyss.blogg.se/
Postat av: KIM

SV: Haha , aah han brukar jämt gosa in sig i mig och prata bebisspråk och säga "awwh min lilla griskulting" haha! :D

2009-08-28 @ 13:20:03
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback