Hej kyla!


En fin bild jag tog förut.
Har gjort om färgerna, tycker det blev mycket finare såhär. :)


Idag är jag så himlans trött! Sov hos Zacke inatt också.
Att dela på en 90 cm bred säng, funkar inte mer än en natt har jag kommit på.
Inatt slutade det med att Zacke sov på soffan och jag sov själv i hans säng.
Men jag sov ändå inte bra, för jag är van med min egen säng.
Som är bäst helt enkelt! ;) Så när jag kom hem från Zacke
la jag mig i min säng och sov i fyra timmar. Skönt!

Är fortfarande jätte trött så ska gosa ner mig i soffan nu
med en filt och bara slappa framför tvn resten kvällen.

v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Haha naaw stackars, vet hur det känns att dela på en 90 säng :P. Patrik och jag fick ju göra det flera nätter i rad när han sov hos mig..usch, man fick ont i ryggen och man låg ju nästan på varandra, fattade inte hur man stod ut :P.

2009-12-21 @ 21:26:52
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback