Julklappar!

Jag fick massor med bra julklappar på julafton.
Jultomten tyckte nog att jag hade varit snäll i år! ;)



Jag fick en Iphone 32 GB, från Mamma och Pappa!
:)


Rosa eltandborste från Mamma.


Presentkort på p.a.u.s 800 kr, från Mamma.


Myströja och en T-shirt, från Mamma.


Fem par strumpor och två par tjocka vantar, från Mamma.


Trosor, ett par från Mamma och ett par från Zacke.


En mysig morgonrock och en gullig T-shirt, från Zacke.


Presentkort på Guldfynd 500 kr, från Zacke.


En söt nalle, från Zacke.


Singstar Motown, från Patrik.


Ett stort badlakan och en Sverigelott som jag vann 50 kr på,
från Mormor och Morfar.


100 kr och en liten tomte som min moster Susanne har målat,
från Susanne, Benneth och Cockie
.


Startkablar till min bil, alltid bra att ha, från Pappa.


v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback