En liten uppdatering.

Sol och värme har det varit den här veckan! Underbart skönt!
Idag åskar det och regnar. Så passar på att dela med mig lite av senaste tiden...


Sov hos Emelie i helgen. Vi hade det myspys!
Laga god mat, åt naturgodis och kolla på Grease.
Spela fotboll och hoppa studsmatta gjorde vi också.


Gottgott!


 BÄSTA FILM VALET!


I måndags blev det en liten utgång efter jobbet.
Var på Plaza hela kvällen, för att jag hade glömt mitt legg.
Men det var trevligt!



Zacke och jag.


Magda och Plazas portvakt i bakrunden.


Det var verkligen segt att sitta på jobbet i 30 graders värme.
Som tur är jobbar jag bara kväll. Så har kunnat njuta
av det underbara vädret på dagarna!



Zacke och Daniel förstog att det var lite extra jobbit på jobbet denhär veckan,
så de var snälla och bjöd på glass varje dag!



När jag cykla hem från jobbet såg jag en liten rådjusunge precis brevid vägen,
först tyckte jag att det var jätte gulligt. Men sedan blev jag rädd,
mamman var ju också där någon stans!!


Jag och Zacke gick en kvällspromenad
samtidigt som vi kolla på den fina solnedgången.


Blev en till utgång efter jobbet i Onsdags. Hade lite förfest på kontoret,
sedan gick vi till La Scala en sväng och efter det vidare till 55:an.
Kvällen avslutades på Plaza. Kul kväll!



Zacke, Viktor och Magda på kontoret.


Viktor och Magda.


Jag och Magda.


Igår cyklade jag in till stan och träffade Johanna och Emelie!
Det är alltid lika roligt att träffa er! Sedan cyklade jag och Emelie
hem till mig. Vi lagade mumsig mat och slappade framför tvn!


Johanna och Emelie.


Gulliga Johanna!

v
Kommentarer
Postat av: magdaa

Guuud vad onykter och flumm jag ser ut!!! :P



Kyss <3

2009-07-04 @ 21:44:23
URL: http://meeemagdalenaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback