SOMMARLOV!

Äntligen är det sommarlov! Skönt!
Är ganska nöjd med mina betyg för i år. 1 MVG, 2 VG och 4 G
Tyvärr har jag 3 rester i Svenska B som jag måste göra klart såfort som möjligt.
Så det blir lite skolarbete för mig ändå, även fast det är sommarlov.

Det kändes tråkigt att se alla studenter igår och att jag inte var en av dem,
som jag skulle kunna ha varit. Fast jag känner också att jag ändå inte skulle vilja
börja jobba heltid och så riktigt än... Så det är nog lika bra att det
dröjer ett par år till tills jag tar Studenten. Jag får försöka se det positivt
för det finns ändå inget jag kan göra åt det nu.

Igår var jag först på skolavslutningen på min skola. Sedan åkte jag
och Zacke hem till Zacke, för att han skulle byta kläder eller vad det var.
Efter det åkte vi hem till Kim och fika. Grattis till Studenten!
Sedan gick vi hem till mig och åt god mat tillsammans med min familj.

På kvällen tog jag och Zacke det bara lugnt.



Skolavslutningen på min skola! Lärarna sjunger.


Kim tog studenten.


Kim och hennes pojkvän Tommy som också tog studenten.


Jag och Zacke (i fönstret). höhö!

 
Jag och Zacke hade tråkigt när vi vänta på att pappa skulle komma och
hämta oss, så vi lekte med mitt paraply sålänge..


Mina naglar var fina med blommor!


Puss på Zacke.


Jag och min bästa!

v
Kommentarer
Postat av: magdaa

Vilka fina bilder Sarah=) <4

2009-06-13 @ 16:14:55
URL: http://meeemagdalenaa.devote.se
Postat av: Magdaa

Förresten..nu har jag fixat min nya blogg, heeelt själv;) :P

2009-06-13 @ 19:04:57
URL: http://meeemagdalenaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback