Veckan!

Planer för denna vecka!
Måndag(idag): Åka och handla med pappa,
sedan fika med Magda. Jobba och ta ett par öl efter jobbet!
Tisdag: Åka till Rimforsa med Emelie.
Sola, bada och spela Rock band! Sova där.
Onsdag: Sola och bada i Rimforsa med Emelie.
Torsdag: Jobba, sedan utgång!
Fredag: Ut med båten och sedan sova i båten.
Lördag: Vara ute med båten hela dagen.
Söndag: Jobba!

Nu ska jag fixa iordning mig lite. Sedan vänta på att pappa ska hämta mig.
Vi ska åka och köpa ett växthus till mina plantor. Så ska vi köpa några hinkar
till mina tomatplantor också, för de måste planteras om.

Sedan ska jag möta Magda i stan. Vi ska ta en fika och lite så.
Hon ska börja jobba på mitt jobb idag... Blir skoj.
Nu slipper jag vara ensam tjej på jobbet! hehe.


v
Kommentarer
Postat av: magdaa

Ja det ska bli skoj att börja jobba där =). Ses snart Darling <3

2009-06-22 @ 13:12:58
URL: http://meeemagdalenaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback