Yesterday

Gårdagen började med att göra frukost på sängen
och sjunga för mamma, som fyllde år. Grattis Mammsen!
Sedan fixa jag lite och så. Efter det begav jag mig till jobbet.
Var bara där 1 timme och lyckades sälja en, mitt första sälj!

Efter jobbet mötte jag Magda som också fyllde år igår
och hennes kompisar Linn och Gabbe. Vi gick till Steves
och åt lite, sedan vidare till 55:an. Efter ett tag kom Zacke
och Zackes bröder Rickard och Stefan också dit. Rolig kväll!


Gabbe, Linn och jag på Steves.


Födelsedagsbarnet på 55:an.


Min och Magdas Rosa Pantern.


Bröderna Zackrisson! 

v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Vad snyggt det blev med svarvitt=)<3

2009-06-16 @ 19:20:47
URL: http://meeemagdalenaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback