Helgen!

Tänkte berätta lite om hur min helg har varit!

I fredags var jag på Thåström konsert med Zacke och hans föräldrar!
Hade jätte kul, en riktig upplevelse.

 



  
Köpte mig en Thåström t-shirt!


Lördagen började med att jag gick hem till Kimberly. Jag ska börja ceerleading,
så Kimbely lärde mig lite danser. Det var skoj! Fast jag kände mig rätt trög.

På eftermiddagen när Zacke vaknade, åkte jag och han till simhallen och bada.
Dagen slutade med att jag och Zacke hade otur med bussarna och massor annat.
Så vi gick från simhallen hem till mig, släpandes på två tunga väskor.

I söndags tränade jag med Magda. Både hon och jag var jätte trötta,
men det gick bra ändå. Sedan kom mamma och hämta mig, vi övningskörde och handla mat.
När jag kom hem laga jag köttfärssoppa. Den blev mumma!
Sedan tog jag en kvällspromenad och mötte Kimberly.

Nu vet ni hur min helg sett ut.
Hoppas ni har haft en bra helg!

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback