Första advent

Har haft en riktig myssöndag idag.
Har fixat lite i mitt rum och gått en promenad med mamma.

Nu ligger jag i min säng och lyssnar på julmusik på spotify.
Har fått riktigt mycket julkänsla nu, mysigt! Längtar till jul
som ska tillbringas hemma hos min kära mormor och morfar.

Ska nog stänga av datorn snart och sova. Imorgon är det
skola som gäller. Ska faktiskt bli ganska kul med skola igen,
eftersom jag var hemma och sjuk nästan hela förra veckan.
Efter skolan blir det lite shopping, det är alltid kul!

Lite adventsmys.





Åt mumsig tomtegröt till kvällsmat.


Zackes & min chokladkalender.
Nu är det inte långt kvar tills man får öppna första luckan.


Min brors julkalender som jag köpte åt honom i Österrike.
Sexy Xmas! Hahaha



Mitt rum är pyntat med en liten lysande ängel i fönstret.

v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Tack så mycket!! :) aa hoppas med på att jag kommer och bli bättre, inget roligt det här =/. Vad mysigt du verkar ha haft det idag, julen är ju så himla myys <3

2009-11-29 @ 23:44:52
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/
Postat av: Älskling

haha , X-mas ;D

2009-11-30 @ 01:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback