Hejdå november!

Jag innan skolan idag. möhö!





Gick på stan en sväng med Emelie efter skolan.
En stickad tröja och ett par leggings fick följa med mig hem.



Mamma och Pappa hämtade mig på stan och vi åkte till Ikano. 
Där letade vi födelesdagpresent till min bror som fyller år på onsdag.
Det tog jätte lång tid och vi kom inte hem förs klockan nio nu på kvällen.
Men påvägen hem köpte vi med oss pizza, det var gott gott!
Så nu är alla mätta och belåtna.

Oj, klockan har visst blivigt första december.
Välkommen december, hejdå november!

v
Kommentarer
Postat av: Zacke

Du är så himla fin ;D Jag älskar dig !:)

2009-12-01 @ 01:51:20
Postat av: Magdaa

Fin du är Sarah <3

2009-12-01 @ 17:06:39
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback