Nagelfix!

Jag är äntligen frisk från ett riktigt envist virus.
Idag vaknade jag ungefär klockan elva och kände mig mycket piggare
än vad jag gjort på flera veckor. Så jag gjorde iordning mig och åkte till skolan.

Efter skolan åkte jag hem till Emelie. Vi åt lite mat och tog det mest lugnt.
Vid klockan sju åkte vi till stan för att dansa. Men dansen var inställd,
vilket inte jag och Emelie visste.... Så vi gick upp till Zackes jobb ett tag istället.
Sedan tog jag bussen hem till mig och Emelie hem till sig.




Ikväll har jag fixat mina naglar. Visst blev de fina?

v
Kommentarer
Postat av: magdaa

Skit fina!! :) <3

2009-11-16 @ 23:50:17
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/
Postat av: Älskling

Vad fina de blev ;D Älskar dig:D

2009-11-17 @ 02:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback