Studiedag!

Idag har jag studiedag, så för mig har helgen redan börjat.
Det är skönt!

Det är också skönt att jag har några lugna veckor att se fram emot.
Nästa vecka har jag ingen morgonperiod i skolan.
Så har sovmorgon alla dagar hela nästa vecka förutom onsdag.
Veckan efter det åker jag med tyskagruppen till Österriket.
Kommer nog bli skoj! Sedan när jag kommer hem är det höstlov!

Idag har jag äntligen sovit ut ordentligt! Sov enda till klockan ett.
Fårse vad som händer senare idag. Kanske ska festa,
men känner mig inte så sugen på det just nu iallafall.
Annars blir det nog en mysig hemma kväll med god mat och idol.
Eller kanske en fika på staden.

v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Tack =)



Hoppas att du också får en bra helg! <3

2009-10-09 @ 19:01:23
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback