GLAD PÅSK!

Glad påsk alla bloggläsare! :) Min dag började med en stor och god påskfrukost,
efter frukosten var det dags för påskäggsletande. Mamma brukar alltid skriva små
lappar och gömma i hela huset, så ska man följa lapparna och tillslut hittar man sitt
påskägg. En liten tradition. :) I år var det inget påskägg som jag hittade utan en
påskpåse, hehe. Men jag blev lika glad för det, det är ju innehållet som är det bästa! ;)
Sedan kom pappa hit och vi åt påskmat och till efterrätt åt vi min hemmagjorda
jordgubb och mango glass, gott gott! Hoppas ni också har haft en bra dag!


Fick en påskpåse av mamma imorse, istället för ett påskägg. ;)


Gosan var nyfiken på vad jag hade fått för något. :)


Fina ägg. :)


Min egengjorda glass. :)

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback