Spa + Shopping!

Idag har jag varit på p.a.u.s och fått Aroma Expert - resultatinriktad
ansiktsbehandling som det heter. Helt underbart skönt! Började med att jag
fick gå in och lägga mig på en säng i ett rum med tända ljus och lugn musik.
Sedan fick jag ryggmassage med varm olja. Efter det var det dags för
ansiktsbehandlingen, som gjordes med både peeling, ånga, porrengöring och
ansiktsmask. Det hela avslutades med en arm och handmassage. Höll nästan
på att somna, var otroligt avslappnande och skönt! Jag kommer helt klart gå
dit snart igen. :) Jag fick även ögonbryna plockade, vilket verkligen var på tiden.
Nu känner jag mig super fräsch och fin. :)

När behandligen var klar åkte jag en sväng till Ikano köpcentrum med mamma.
Köpte mig en ny bikini och två nagellack. Gillar både bikinin och nagellacken massor! :)





v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

SNYGG bikini och SNYGGT nagellack!! Du har alltid så bra smak :) <3

2010-04-06 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback