Spanien, sommaren 2009.

Har suttit och laddat upp bilder på facebook från utomlandsresorna jag och Zacke
har gjort tillsammans. :) Vår senaste resa var till underbara Spanien i sommras.
Längtar tillbaka! En helt perfekt semester. ♥ Delar med mig av några bilder från
Spanien som jag aldrig har visat här på bloggen förut.


Zacke och jag på Arlanda.


Utsikten från flygplanet. :)


Palmer på stranden.


Jag och Zacke försöker få lite färg. ;)


Mina favorit ostbågar!


En fin Bouganvila som vi hade på vår tomt.


Poolen som vi fick tillgång till när vi bodde i huset de två första veckorna. :)


Jag, Zacke och en bebiskrokodil på en krokodilpark. :)


Zacke sitter och chillar. ;)


Promenad längs stranden. :)


Mitt och Zackes sovrum som vi hade de två första veckorna.


Utsikten från lägenheten vi bodde i den tredje och sista veckan i Spanien. :)


Zacke sitter och mumsar på en restaurang.


Jag och Zacke steker på stranden. ;)


Massor med åsnor som jobbade som åsnetaxi uppe i bergen.


En av de sista kvällarna i Spanien.

Ta mig tillbaka till solen, värmen och havet! Och ge mig solbrännan!

v
Kommentarer
Postat av: magdaa

SV: Haha, jo jag känner också att det börjar och hänga lite här och var, men vi är så smala du och jag så vi kan lätt träna upp oss, eller vad säger du? ;) Vi får ta en joggingtur ihop någon gång, eller så kan du hänga med oss till gymmet i simhallen =).



Så himla fina bilder från Spanien förresten, nu längtar man verkligen till sommaren! :) Pusss<3

2010-04-10 @ 23:37:10
Postat av: ZackE

Saknar spanien, saknar dig!

2010-04-11 @ 02:56:32
Postat av: Magdaa

SV: Ja det var riktigt mysigt =)..så skönt när solen lyser, älskar verkligen våren och nu saknar man SOMMAREN! :D Puss <3

2010-04-11 @ 16:28:22
Postat av: Anonym

har du facebook? :)

2010-04-26 @ 13:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback