ALDRIG FUCKA UPP


Fick julklapp av Jockisen idag! Aldrig facka upp, uppföljaren till Snabba Cash.
Hihi. Han hade även skrivit ett julkappsrim, fyyyndig kille!

Julklappsshoppande är ingen lätt grej
Speciellt inte åt en tjej
Två dagar kvar, måste hinna
Leta paket åt en farlig kvinna
Svetten rinner och jag får panik
Lugnar ner mig med kaffe på ett fik
Plötsligt! en idé i min skalle
Jag ska köpa henne en gummi...
(Jockisens kommentar -Vad rimmar på skalle...)
Kanske gjorde jag, kanske ej
Man vet aldrig, du känner väl mej
I paketet finns något jag hoppas blir bra
Kanske om du har tur, även något du ville ha
Om du redan fått det får du inte ryta
Jag har kvar kvittot så det går att byta

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback