UTGÅNG JULDAGEN!


Snygg tjej. Klockan halv fyra inatt. I en hiss, i stan. Haha, enda bilderna jag
tog under hela kvällen igår. Började med lite vin hemma hos Mr.X. Sedan vidare till
NH som var ett hopplöst fall, så blev Platå istället. Varje gång jag är på Platå kommer
jag på hur mycket jag ogillar det stället. Ändå går jag dit, nästan varje gång. Kvällen
igår var sådär! Var galet mycket folk ute och kostade lite väl mycket inträde på dom
flesta ställena tycker jag! Blev massor dans och några drinkar under kvällen och jag
lyckades att hålla mig endast lite salongsberusad under hela kvällen, snyyyggt! Fick
för mig att GÅ hem till Hjulsbro (ungefär en mil från stan) efter stängning, bränna lite
kalorier i ca tjugofem minus ;). Men efter att ha vandrat till braskens (en tredjedel av
vägen) blev det taxiskjuts istället. Mycket bättre.

v
Kommentarer
Postat av: johananas

Du skulle hä'ngt med oss på kryssninge ;)

2010-12-26 @ 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback