You know I'm a dreamer.



Denna tröja/blus fick följa med mig hem idag efter en sväng på stan med Emelie.
Bilden gör inte färgen rättvis, den är mörkblå. Vad har hänt med mig och blått(?),
har kommit in i värsta blå perioden tror jag! Hade tänkt ha på mig denna tröja 
imorgon, nyårsafton. Tillsammans med glansleggings, högklackat och lite smycken.
Tror det blir najs! Ska till Ikano imorgon förmiddag och inhandla ett par nya örhängen
och ett halsband. Skulle gjort det idag men på grund av mitt hälsotillstånd och mitt
bakis-beteende pallade jag inte leta runt på stan. Köpte första bästa tröja, käkade
pizza, gick till systemet (Försökte tänka ut vad jag brukar vara sugen på. Blev tre
cider. Hahaha, så bra mådde jag!)
sedan åkte jag hem till soffan!

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback