Biljetter bokade till Grease!



Jag och Zacke har precis bokat biljetter till musikalen
Grease - den svenska versionen
, som går på Göta Lejon i Stockholm.
Nästa Lördag ska vi dit och se den. Grease är min favoritmusikal,
så det blir nog skoj! :)

Jag och Zacke firar även tre år nästa helg. Vad lång tid, tre år!
Tänk att han har stått ut med mig i snart tre år och jag med honom.
Under de här åren har vi upptäckt nya sidor hos varandra, både bra och
dåliga sidor. Vi har skrattat, gråtit och till och med haft slagsmål. haha!
Men det finns ingen som jag känner mig så lycklig med som jag gör
med Zacke. Och för mig är de det viktigaste! Att vara lycklig.

Iallafall ska det bli jätte skönt att komma iväg till Stockholm nästa helg! :)
Det har gått på tok för länge sedan jag var där sist. Har inte varit där på
ett halvår, jag som helst av allt skulle vilja vara där nästa jämt.
Jag älskar Stockholm, Stockholm gör mig glad.

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback