Datanörd.


Gosan tyckte att Zackes dator var en bra sov och viloplats! :)

Helgen har varit full med bus, men idag är det lite lugnare.
Gosan har sovit nästan hela dagen, när hon vaknat har hon
ätit lite, busat lite och sedan somnat igen.

Hon gillar verkligen inte att vara ensam, när hon blir ensam i ett rum
mjauar hon tills hon får sällskap igen. Det kommer kännas jätte jobbigt
att behöva lämna henne ensam imorgon när jag åker till skolan.
Men jag tror att pappa skulle komma en stund på dagen,
så förhoppningsvis behöver hon inte vara ensam sålänge.

Nu ska jag ut och gå en promenad,
sedan ha lite söndagsmys, göra popcorn och kolla på någon film.
Och busa med Gosan, om hon inte somnar igen... Sötkissen!

v
Kommentarer
Postat av: ZackE

Naaw ;D Saknar Gosan! Självklart dig också Sarah, massor <3



Ringer dig när jag kommer hem från jobbet!

2010-02-07 @ 19:37:49
Postat av: Magdaa

Guud så sööt hon är då!

Måste verkligen få komma och hälsa på henne snart och på dej också Sarah, var ju så himla längesen. Hör av dej någon dag när du är i stan, eller nått.



Puss<3 =)

2010-02-08 @ 15:55:47
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback