Kissemjau!

Har inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden, för jag har varit sjuk
och mått dåligt. Men nu är det påväg att bli bättre. Det är bra!

Jag har bara katt i mitt huvud just nu, därför blir det nästan bara
kattskrivande när jag skriver. Kan säga att mina nära och kära
har börjat tröttnat på allt mitt kattprat. Men de får faktiskt stå ut med det!
Det kommer nog inte bli mindre kattprat när jag har min egna kisse! :)

Har inte gjort så mycket idag, mest sovit och vilat...
Har också varit en sväng till ikano och handlat lite till min katt.
Imorgon vid denhär tiden är min lilla kisse här hemma hos mig. Mys! :)


Idag köpte jag en mysig rosa matta till transportburen,
en pälskarda och en gullig matskål till min kisse.

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback