Lördag.



Blev en sen lunch idag, precis som det brukar bli alla lördagar.
Åt laxfilé och bandspagetti med broccoli och blomkål. Till det hade jag även
en skysås och citronklyftor, men det glömde jag ta kort på. ;)

Ska ut och ta en promenad i snövädret snart.
Hoppas Zacke vill följa med, tråkigt att gå själv ju!

Jag har faktiskt bestämmt mig för att gå ut och promenera
minst trettio minuter varje dag. Haha, fårse hur länge jag orkar det! ;)
Men känner att jag sitter inne alldeles för mycket nu.
Bara för att jag tycker det är kallt och tråkigt ute. Ååh! :(

Längtar så mycket till våren och sommaren!
Men just nu verkar det ju som att det kommer ta ett bra tag
innan våren kommer hit! Längtar till att frivilligt vilja gå ut och
tycka att det är skönt att vara ute! Och att ta fram cykeln igen
och slippa ta den äckliga bussen såfort man ska någonstans.

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback