Min underbara kisse!

Nu har Gosan äntligen flyttat hem till mig.
Hon heter Celeste på stamtavlan, men jag kallar henne Gosan. :)

Hon är världens gulligaste! Hon busar nästan hela tiden,
det verkar som hon aldrig blir trött på att busa.

Jag, mamma och pappa åkte till utkanten av Södertälje igår
och hämtade min lilla kisse hos uppfödaren.
Hemresan gick jättebra och det verkar som Gosan trivs här i sitt nya hem.
Här finns många nya ställen att utforska för en nyfiken liten katt.


Min lilla Gosan! ♥

v
Kommentarer
Postat av: Malin

Gud så söt hon är :)

2010-02-06 @ 20:23:40
URL: http://malinkrantz.blogspot.com
Postat av: ZackE

Sötaste kattungen som finns ;D hon tycker om min dator ;D <3

2010-02-06 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback