Nu är det dags för lite mys!

Har fixat och donat i flera timmar!
Jag har lagat mat, dammsugit hela huset, dammat,
gjort ren kattlådan och kattmatskålarna, gjort ren sköldisfiltret
och fyllt på vatten i akvariumet. Oj, vad jag har varit duktig!

Nu kom jag precis ut från en lång skön dusch!
Ska ta mig en kopp te och en macka, sedan slappa framför en film resten av kvällen.

Förresten, tog en liten shoppingrunda med Emelie i fredags.
Inhandlade en stor mysig hoodtröja och en jeansjacka.

Hoodtröjan kommer nog användas flitigt. Jag har gått in i någon mjukisperiod
och har typ alltid på mig mjukisbyxor och någon stor tröja.
Det är det här dumma vädret som får mig att vilja ha det så! Ge mig vår snart då!


v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback