En skiddag.

Igår var jag i Kisas tolvmannabacke och åkte skidor med min bror och hans vänner.
Pappa var också med men han åkte inte skidor, utan gick omkring och fota lite,
grillade korv och skjutsa oss dit och hem.

När vi kom fram till Kisa fick vi stå i två timmars kö (!!!!) till skiduthyrningen,
därför kom vi inte igång med skidåkandet fören efter klockan två.
Så vi stannade kvar och åkte även på kvällen. Då var det inte alls lika mycket
folk som på dagen och nästan ingen kö till liften. Det gilla jag! :)

Jag hade inte stått på ett par skidor på ganska länge, det märktes verkligen när jag
skulle börja åka! Men efter några störtlopp (jag kan inte bromsa när jag åker skidor!)
och vurpor, gick det lite bättre.

Här är några bilder från dagen.
Dock ingen bild på mig och skidorna, hur min skidstil såg ut igår håller jag hemligt! ;)












v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

SV: Tack för den fina kommentaren Sarah!

Jo man får försöka med allt så gott det går helt enkelt, är iaf glad för vissa saker som har hänt nu på senare tid, det gör så att man tänker lite positivt om livet iaf =).



Börjar krya på mig nu, men hade tappat rösten imorse, inte lika roligt :P



Hoppas att vi ses snart. Puss<3

2010-02-26 @ 11:36:47
Postat av: KIM

Sv; Det låter bra! Det är ju ett måste på fredagar :D

2010-02-26 @ 22:57:38
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback