Mys!

Igår kväll tog jag bussen hem till Zacke. Jag gillar verkligen inte att ta
bussen själv! Så Zacke vad gullig och åkte ett varv med bussen förbi mig
när han åkte hem från jobbet, så jag slapp ta bussen själv. :)

Påväg hem till Zacke gick vi av bussen en busshållsplats före Zackes busshållsplats
för att gå förbi 7eleven, där vi köpte Diamglass, Coca-cola och Ramlösa.

Resten av kvällen myste vi i soffan med tända ljus och glass.
Kändes jätte skönt att få lite ensamtid bara Zacke och jag, var länge sedan sist!

Fast Zackes katt Tussan var också där, så helt ensamna var vi ju inte. ;)
Först tyckte jag att Tussan såg jätte stor ut när jag träffade henne,
kändes jätte konstigt eftersom jag jämt har tyckt att Tussan är liten!
Men tror att jag tyckte det nu bara för att jag är van med min lilla bebiskisse.

Tussan såg ut som en stor svart panter!
:)



v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback