Helgen!

Nu börjar helgen gå emot sitt slut.
Varför känns det jämt som helgerna gå för snabbt?

Jag har tillochmed haft en extra lång helg denhär helgen,
hade nämligen studiedag i fredags.

På studiedagen gjorde jag faktiskt ingenting,
så skönt att inte behöva göra någonting alls!

I lördags var jag och mamma och handlade, massor mat till oss själva
och grejer till kissen. Köpte även blomkrukor och ljus till mitt rum. ;)
När vi kom hem efter handlandet, storstädade jag, Zacke, Mamma
och Patrik förrådet uppe. Sex stora sopsäckar blev fulla med skräp som ska slängas!

Ska fortsätta städa idag,
idag blir det storstädning av vardagsrummet och tvrummet.

Igår köpte jag en klösmöbel, en pälsborste, lite leksaker,
en sopkvast
(till kattsanden) och en klösbräda till min lilla kisse.


Tänk att om en vecka har jag en söt liten kattunge här hemma hos mig,
en kattunge som är min!

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback