Klippt mig!



Idag efter att jag slutat skolan, gick jag förbi Proffs & Lärling och klippte mig!
Skönt nu när de slitna topparna är borta. Mitt hår är helt klart på bättringsväg! :)

Efter frisörbesöket åkte jag hem till Emelie och spelade Wii.
Vi gjorde även en jätte god jordgubb och mango smoothie. Mummsit värre!

Sedan hämtade Mamma mig där och vi åkte och handlade lite kvällsmat.
Kom hem för inte alls länge sedan och har precis ätit spagetti och köttfärssås
med massor vitlök!

Jag har blivit vitlöksberoende och äter minst två klyftor vitlök per dag.
Går säkert och stinker vitlök hela dagarna utan att jag själv märker det,
men vad gör det... det sägs ju att vitlök är nyttigt, så skitsamma! ;)

v
Kommentarer
Postat av: Malin

du är för söt! :O

2010-01-19 @ 22:47:02
URL: http://malinkrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback