Bio ikväll!



Har precis varit till vårdcentalen och kollat upp ett munsår som aldrig vill försvinna, usch!
Tydligen var det bara att mina läppar var torra och hade spruckit,
så jag ska börja smörja in läpparna med en fet salva, då försvinner det.

Ikväll ska jag på bio med Emelie och se Avatar. Hoppas den är bra!
Det är ju världens mest påkostade film, då borde den vara bra....
Men man vet aldrig! Aja, berättar vad jag tyckte om filmen efter att jag har sett den.

Har föresten inte berättat vad jag tyckte om filmen Snabba Cash.
Den var faktiskt väldigt bra, men ändå inte så bra som jag trodde att den skulle vara.
Kanske för att jag hade jätte höga förväntingar innan jag såg filmen.
Det kändes som om det var en film som jag hellre hade kollat på hemma i tvsoffan...
Men det var kul att Snabba Cash handlade om det "kriminella livet"
och inte om poliser som de flesta liknande filmer brukar göra.
Nu är jag jätte sugen på att läsa boken! :)

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback