Världens sötaste kattunge!

Idag har jag träffat världens sötaste kattunge!
En liten hona av rasen Helig birma. Hennes päls är blåtabbyfärgad
och hon har jättefina blå ögon. Helt underbart söt!


Ett par bilder på lilla kattungen tagna idag. :)

Jag blev helt förälskad i den lilla sötnosen direkt när jag träffade henne.
Så tingade henne och betalat handpenning utan att tveka en sekund.

Om ca två veckor är hon leveransklar, då får jag komma och hämta hem henne.
Längtar som bara den tills dess!

v
Kommentarer
Postat av: Susanne

Oh! så söt! Jag förstår om du längtar till du får hämta henne.

Kram

Susanne

2010-01-25 @ 22:11:38
Postat av: Magdaa

Tack Sarah! =) Håret blev bra, men jag har inte vant mig riktigt än bara, men jag har trivts i brunt hår förut :).



Vilken sööt kattunge du har hittat, måste bara få komma och hälsa på den sen när den kommer hem till dej=). Katter och hundar=<3. Saknar dej. Puss

2010-01-25 @ 23:31:45
Postat av: Malin

nämen vilken snuttis plutt! :)

2010-01-27 @ 21:30:31
URL: http://malinkrantz.blogspot.com
Postat av: Helmuth

Det är en riktigt fin katt. Jag öskar dig all lycka tillsammans med din nya vän. Kram från din pappa.

2010-01-28 @ 12:41:47
Postat av: Jesse

Guud vilken söt liten sak du har där... helt salig blev jag här. Suck!!



Jag vill inte ha katt nu då jag har lit emycket på gång i mitt liv och den lille skulle få vara för mycket ensam men ujja vad sugen man blir!!



Vad fick du ge för henne? (svar till bloggen om du har lust)

2010-02-13 @ 13:44:15
URL: http://jesse-paloma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback