Äntligen är våren här!

Nu är det inte vinter längre, det är vår!


Premiär för skinnjackan! :)


Första blommorna i år. :)

Jag är jätte glad idag, har härlig vårkänsla i hela kroppen!
Vaknade pigg och utvilad av att solen sken in genom fönstret. Drog på mig min
älskade skinnjacka som har hängt gömd i gaderoben hela vintern och begav mig
till skolan. Hade bara två lektioner idag, psykologi och dans. På dansen håller jag
och Emelie på att göra en egen dans till låten lets twist again, haha. Tänk er vad
knäppt det blir! Kom hem för ungefär en timme sedan och tänkte ta och laga lite
mat nu, lax med bandspagetti och broccoli tror jag att det blir. Mums på det! :)

v
Kommentarer
Postat av: Magda

SV: Ja såklart vi ska slå på stort när Zacke får dricka sen, då får det bli att FIRA och det är ju snart dags, april börjar närma sig ;) <3



Guud så fina bilder, äntligen är våren här!

Puss sötis^^

2010-03-22 @ 19:06:01
Postat av: Vic

En riktigt bra blogg! :)

2010-04-02 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback