I ♥ Stockholm

I Fredags åkte jag och Zacke till Stockholm. Var ett halv år sedan vi var där sist,
så jag hade verkligen sett fram emot att besöka huvudstaden igen. I ♥ Stockholm :)

Vi tog bussen från Linköping efter att jag hade slutat skolan och var framme i
Stockholm ungefär klockan sex. Då åkte vi direkt till lägenheten i Hammarby Sjöstad
och handlade hem kinamat och lite annat gott. Sedan kollade vi på Let's Dance och
Solsidan och njöt av att ha en lägenhet för oss själva. Det är faktiskt ganska skönt
ibland. :)


Resechips att mummsa på i bussen! :)


En solnedgång, när vi nästan var framme i Stockholm.


Kinamat från min favoritrestaurang, MUMS!

Och så får jag ju inte glömma bort att skriva att jag och Zacke hade tre år
tillsammans i Fredags. Det var ju lite därför vi åkte till Stockholm just den här helgen.
Hoppas att jag och min prins kommer ha många många många fler år tillsammans.
Jag älskar dig. ♥

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback