Halloj!

Håller på att packa för fullt. Har så svårt att bestämma vilka kläder jag ska
ha med mig. Brukar alltid ta med mig alldeles för mycket. Vill inte göra det
den här gången, måste ju ha plats för lite nytt i väskan också! ;)

Ska släpa med mig min resväska till skolan imorgon. Bussen till Stockholm går
strax efter jag har slutat skolan, så hinner inte hem imellan. Kommer fram till
Stockholm ungefär klockan sex. Då blir det nog att bara mysa i lägenheten resten av
kvällen och beställa dit mat från min favorit kinarestaurang, där dom har den absolut
godaste kinamaten jag någonsin har ätit. Äter där varje gång jag är i Stockholm. :)

Ska bli så härligt med en helg i Stockholm.
Kommer att ha med mig kameran och ta massor med bilder!

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback