Helgen!


Mobilkamerabild, när jag väntade på bussen till skolan i fredags.
Har varit underbart väder hela helgen. Så härligt!
:)

I fredags
slutade jag skolan klockan halv fem! Puh, lång skoldag!
Efter skolan åkte jag hem och bara tog det lugn, åt god mat och kollade
på Let's Dance och Solsidan. Mysfredag! :)

I lördags när jag vaknade kände jag mig pigg och utvilad. Skönt! Jag och Mamma
storstädande min sköldpaddas akvarium. Sedan gjorde jag ren Gosans kattlådor
riktigt ordentliget. (Gosan har två kattlådor, en bebiskattlåda och en vuxenkattlåda.)
Sedan var det bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning för kvällen,
då det blev bowling och utgång. kulkul!

I söndags mådde jag som jag förtjärna, skoja. ;)
Men jag tog det bara lugnt och kollade på tv nästan hela söndagen. Först kollade
jag på reprisen av Melodifestivalen och jag tycker att rätt låt vann! Anna Bergendahl
är super duktig och låten var jätte fin. Har faktiskt den låten på min Spotifylista. ;)
Jag tyckte även att Darins låt och Salem al fakirs låt var bra. Efter Melodifestivalen
kollade jag på Familjen Annorlunda, Lyxfällan, Svenska Hollywood fruar, Blåsningen
och Wallander. Tvnörd.

Nu vet ni lite hur min helg har sett ut. Hehe, kul va? ;)

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback