Hejsan svejsan!

Jag mår illa, buhu stackars mig! Vågar inte sätta mig på bussen nu. :(
Så sitter inne på Zackes kontor och väntar på att mamma ska komma
och skjutsa hem mig.

Idag var det som sagt första skoldagen efter lovet,
klantig som jag är missade jag första lektionen på morgonen.
Ajaj... Resten av lektionerna idag missade jag iallafall inte. ;)

Efter skolan mötte jag upp Magda, vi gick en sväng på stan
och kikade lite på kläder. Sedan kom Zacke in till stan,
då gick vi tre till Espresso house och tog en fika. Myspys!
Och det var jätte trevligt att träffa Magda idag, var länge sedan!

Zacke skulle köpa nya skor efter att vi hade fikat.
Så han och jag gick till Skopunkten. Där hittade även jag ett par nya skor.
Jätte fina! Visar dem senare. :)

Hoppas mamma är här snart, så jag kan åka hem och vara med min lilla kisse.


Jag och min lilla sötnos imorse, naaw! ♥

v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Det var mycket trevligt o träffa dej idag Sarah, måste vi göra om snart! =) <3.



Gud så sööt bild dåå..<3

2010-03-02 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback