I ♥ Stockholm

I Lördags gick jag och Zacke upp tidigt för att hinna med lite Stockholmsshopping.
Vi tog tunnelbanan till Gamla stan och gick en promenad i solskenet in till centrum
där vi kikade omring i affärena. Jag hittade en jeansskjorta som jag varit på jakt
efter länge och Zacke köpte en ny kavaj och en slips. :)

Efter att vi hade gått omkring på stan i några timmar åkte vi tillbaka till lägenheten
och gjorde iordning oss för kvällen innan vi tog tunnelbanan till Göta lejon där vi kollade
Grease, den svenska versionen. Som var grymt bra! Tyvärr fick man inte fota under
föreställningen, så vi köpte en tidning med massor av bilder från föreställningen istället.

En super bra och mysig lördag med hjärtat.


Det fanns ingen brödrost i lägenheten, så vi rostade våra frukostmackor
i grillstekpannan. Det blev faktiskt gott!


Zacke i den underbara solen. :)


Zacke är glad och köper korv!


Fina Stockholm.


Zacke gör iordning sig för kvällen.


Jag på tunnelbanan till Göta Lejon.


Jag och Zacke köpte en tidning om Greasemusikalen.


Eftersom man inte fick fota under föreställningen, tog jag ett par bilder ur tidningen
så att ni får se hur häftigt det var!


Skulle lätt kunna se den igen. :)

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback