Ett snabbt inlägg innan läggdags.



Idag efter skolan träffade jag min kära vän Kimpan. Vi tog en fika på Espresso House,
självklart beställde jag varm choklad med marsmallow. Mums, min favorit! :)

Efter fikan gick vi förbi Zackes kontor och sa hej och lite så. Sedan åkte vi hem
till Kim och Tommy och lagade god mat och spelade Singstar. Blev även mycket
prat och skratt åt gamla minnen. Kim och jag har helt klart dom roligaste och
knasigaste minnena! ;) Vi myste också med sötvovven som Kim och Tommy
är hundvakt åt. :)

Nu är jag hemma och kom precis ut från en lång och skön dusch!
Ska ringa till Zacke och säga godnatt, sedan sova. Natti!

v
Kommentarer
Postat av: KIM

Det var roligt att umgås med dig också idag min favorit! Vi har mycket att ta igen!

2010-03-18 @ 01:26:27
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback