Ett litet inlägg.

Har inte blivit så mycket bloggande på några dagar, så tänkte att jag skulle ta
och göra ett inlägg nu. I tisdags hade jag och Emelie lite tjejkväll hos Emelie,
vi lagade mat, målade naglarna och kollade på film. Sedan sov jag där. :) Igår
så kände jag mig halv hängig hela dagen, vilken inte var så roligt. Men klarade
av att gå i både skolan och ha utvecklingssamtal efter skolan. Gick även förbi
Zackes kontor en snabbis. Sedan åkte jag hem och sov. Idag är jag sjukling,
mådde skitdåligt imorse, men nu mår jag som tur är lite bättre! Hoppas att jag
känner mig piggare imorgon för då är det PARTY PARTY som gäller!
Hoppas hoppas hoppas att jag orkar!


Min nya fina spetsklänning! Blir att ha på mig den imorgon kväll (at Partytime). ;)
Ska inhandla en ny liten väska och nya strumpbyxor som jag också ska ha på mig då.
Om jag är frisk förstås...


v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback