Fredagsfest.


Jag poesar som vanligt!


Jag igen... ;)


Emelie! :)


Partypinglan Emelie!


Jag pratar i telefon med sötisen Johanna. :)


Emelies och min snygga väska! :)

Hade en trevlig kväll igår som började med en liten förfest hos Emelie,
med hög musik och massor av dans. Sedan drog vi vidare till stan där vi mötte
upp Magda och Filip. Vi fyra gick till Pitchers ett tag där vi satt oss och pratade
och drack drinkar. Sedan åkte Filip hem, då gick jag, Emelie och Magda till Platens
där det blev lite dansade och sånt. Sedan åkte även Magda hem så jag och Emelie
gick tillbaka till Pitchers där det blev massor med dans nästa till stängningsdags.
Då tog vi en taxi hem till Emelie och sov.

Vaknade imorse vid klockan halv nio av att Emelie var borta. Hon hade visst gått
och lagt sig i soffan. Då gick jag också dit och kollade på tv, pratade och typ halvsov.
Åt också en god frukost bestående av chips. Tummen upp för det! Sedan kom mamma
och hämta mig och jag åkte hem och kollade på Let's dance reprisen. :)

Zacke kom hit till mig för ett par timmar sedan, men då låg jag och sov. Nu har Zacke
somnat och jag är vaken... Det är bra att vi tar vara på tiden vi träffar varandra! ;)

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback