Blixtrar och dunder.



Igår slutade jag skolan vid klockan tolv, då gick jag in till stan och mötte Magda.
Vi kollade omkring i några affärer och inhandlade lite små saker, sedan satt vi oss
Waynes coffee och pratade om allt mellan himmel och jord, när klockan var
runt fyra kom Kimpan och gjorde oss sällskap. Strax efter kom även Filip och
då gick vi och handlade tills på fredag. Massor med gottgott! ;)

Sedan tog jag och Kimpan bussen till Hjulsbro. Där mötte vi Emmie och vi tre gick
hem till Lizette. Vi var hos Lizette tills klockan blev nästan mitt i natten. När jag och
Emmie skulle gå hem därifrån hade det börjat spöregna och blixtra massor. Jag var
LIVRÄDD!
Haha, är både mörkrädd och rädd för blixtrar och åska. Så jag sprang
som en tok den sista biten hem, efter att Emmie svängt av hem till sig. När jag kom
hem, tog jag av mig alla blöta kläder och kröp ner i sängen och då blev det faktiskt
ganska mysigt med regnet och åskan utanför. :)

v
Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi en massa gott gott ;).

Förstår att du var rädd, jag hatar när det blixtrar, blir också jätte rädd då.

Ses imorn sötis <3

2010-05-13 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback