presenter.











Här är lite av det jag fick när jag fyllde år! Boken fick jag av Jockisen och
iphoneskalet av pappa. Ljuslycktorna av Emelie. Skorpionhalsbandet av mamma.
Guldhalsbandet av mormor och morfar, plus asken som var min gammelmormors.
Rosévinet av Zacke och Orkidén av mamma. Fick även en rosa blombukett av Zacke
och en blomma med kruka av Johannanas. Handblåsta glas av Patrik. Sveajackan
som jag hade önskat mig fick jag av mamma. Men jackan är försenad i leveransen
och ska komma någon gång den här veckan. Den skulle verkligen behövas nu när
det är typ snöstorm ute! Fick också lite pengar oså. :)

v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Vilka fina presenter du fått och nu har du ett exakt ett likadant Iphone skal som mig ;).



Hoppas att du hade en fin 20 års dag! <3

2010-11-24 @ 13:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback