OLD TIMES.

















Haha har förändrats rätt mycket under åren va? Har haft både blont, brunt,
svart, lila, och blandade färger i håret. Jag var en sån som bytte hårfärg nästan
varje månad, blev aldrig nöjd! Fattar ni hur stolt jag är över mig själv som inte
har rört mitt hår nu på över ett år! Det trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle klara!
SJUKT LÄNGE! Bilderna är inte i rätt datumordning, men vet iallafall att dom två
översta bilderna är från sommaren 2006 och bilden längst ner är från nyår 2006.
Tyvärr har massor med bilder från förut försvunnit, la över alla gamla bilder på olika
cd-skivor när jag bytte dator... Och alla cd-skirvor har gått sönder av någon skum
anledning. Men min bror lyckades få fram bilderna på en cd-skiva iallafall. Ibland
är det tur att man har en bror som är datanörd!

v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Jag måste säga att du såg väldigt annorlunda ut, men alltid lika söt :). Sista bilden på dig GILLAS, tycker du har supersnygg frisyr där och coola färger :)

2010-11-04 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback