SÖNDAGSÅNGEST

Helgen har varit festlig! Berättar mer om bravaderna senare ikväll eller imorgon,
då kommer det även upp lite bilder. Just nu känner jag mig bara allmänt sliten och
har ont i hela kroppen enda ut i fingertopparna och tårna! Men det är väl smällen
man få ta... ;) Blir att krypa ner i soffan med mitt gosiga täcke och kolla lite på
Andra Avenyn. Är sugen på dipp med blomkål, så det ska jag nog mumsa på senare.

Håller förresten på att göra om designen här på bloggen. Det är därför den ser lite
knasigt ut nu, men det kommer att bli snyggt bra när det är klart!


v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Snygg bloggen blev! :) puss

2010-10-11 @ 10:58:51
URL: http://www.magdalenaelin.devote.se
Postat av: SARAH

Tack så mycket gummsan! Dock är den inte riktigt klar än :)

2010-10-11 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback