Sommaren är kort....



Det är sjukt hur mycket jag saknar sommaren! Solen, värmen och allt annat
som hör sommaren till! Jag brukar alltid tycka att hösten är ganska mysig, men i år
känns den bara bajs. Inte ens tankarna på att det snart är jul och nyår känns speciellt
kul... Vad är det med mig i år igentligen? Känns som jag inte har kunnat uppskatta
något som är i nuet, utan bara längtat tillbaka till allt som varit... Aja, ska strax bege
mig ut på en liten promenad i höstvädret och kylan, solen är iallafall framme idag och
det är ju ett litet plus.

v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Du klarar det gumman, stå på dig!



P.s jag nördar om Andra Avenyn igen, älskade den serien verkligen ;)



Puss puss

2010-10-02 @ 17:45:16
URL: http://www.magdalenaelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback