Soffpotatis

Ännu en sjuklig dag som har spenderats i sängen och soffan. Nu får det vara
slut på det här tycker jag! Gör mig frisk snarast!!! Fick dessutom "skäll" idag
av receptionisten på min skola, för att jag ringde in och sjukanmälde mig halv
fem igår eftermiddag... Men bättre sen än aldrig, eller hur? Höhö, så busig jag
kan vara ibland. ;) Har nördat två filmer denna sjukdag. Sex and the city 2
och Forgetting Sarah Marshall. Kärlek och förhållande blabla i båda filmerna,
vilket fick mig att tänka på.... hmm mmmaah.... Men båda filmer var bra och
Forgetting Sarah Marshall var en film med min humor. Haha så kul! Brukar
aldrig skratta högt till filmer, men till den gjorde jag det!!

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback