Projektarbete.

Jag kommer att använda den här bloggen som loggbok till mitt projektarbete, som är att göra min egna kokbok.

Mitt syfte med att göra en kokbok är att insperera människor till att laga nyttig mat från grunden.

Nu har klickat runt lite på internet och letat efter inspiration till min kokbok. Hittade en blogg som jag tyckte var väldigt bra. http://kryddburken.wordpress.com/

Tänkte att jag skulle laga min första rätt till kokboken i helgen. Så ska fundera ut något riktigt gott till dess.


Kommentarer
Postat av: Anita

Bra början, låt inte tiden rinna iväg, utan skriv även sådant som inte blivit så lyckat som du tänkt dig. Det är också en viktig erfarenhet.

Anita

2009-09-15 @ 13:32:15
Postat av: Anita

Bra början! Låt inte tiden rinna iväg, skriv även om sådant som du inte är helt nöjd med. Det är viktiga erfarenheter.

Anita

2009-09-15 @ 13:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0