OLALALA!

Jag och Johannanas igår. HÖHÖ FRÄNA TJEJER! ;)


HALLOWEEN























ROLIG KVÄLL IGÅR.
Humöret var på topp och det blev dans, drinkar och bus!

TONIGHT WE'RE GOING HARD





Sitter och väntar på att Jockisen ska bli klar så vi kan åka till förfesten.
Sen blir det vidare till ågatan! TAGGA RÅÅÅ!

NAKENFIS


Ska strax börja göra iordning mig för kvällen bravader. Ville bara visa hur brun
jag har blivit! Hihi. ;) GILLA DÄÄ!

LET'S FUCK THE WORLD


Jag ikväll råå! Fast med händer osv.... haha! ;)
Har precis duschat, gjort hårinpackning och smort in mig med blibrun-lotion.
Nu sitter jag och taggar lite med musik tills ikväll! Känner på mig att det kommer
bli en galen kväll!

FIX OCH TRIX.





Idag har jag inhandlat lite grejer inför Halloweenkalaset imorgon! Ska fixas några
små detaljer till, sen är allt klart! Jag och Jockisen ska snart åka ner tilll ikano och
kolla lite där om vi hittar något. Ikväll blir det bara att ta det lugnt med Jockisen,
kolla på någon sträckis eller nått tror jag! NICE.

SMÅTT OCH GOTT.



Kom hem med detta, plus ett par leggings och en t-shirt/tunika efter en liten
shoppingrunda på stan idag. Har även varit duktig idag och tränat. Känner att
jag redan börjat få bättre kondition osv efter dessa ynka träningsveckor, så nästa
vecka byter jag till en level högre...Staaark tjej! ;) Nu har jag precis duschat och
smort in mig med sånt där fusk-utan-sol-kladd. Ska strax sussa, och när jag vaknar
imorgonbitti är det fredag! SKÖNT. Då blir det att fixa och trixa lite inför Halloween,
sedan vankas det chillkväll med eventuellt bio. SAW 3D, vidrigt läskig antar jag!

I KEEP ON COMING BACK TO YOU


MORR. Blir en slappiskväll för mig ikväll, ska gosa ner mig soffan och kolla på
några avsnitt av Andra Avenyn, är på avsnitt 103. Snart dags för säsong två. ;)

Imorgon står plugg och träning på schemat. Skiter faktiskt i torsdags-platå
denna gång, de ni!!

TAKE A DIRTY PICTURE FOR ME


Bild ifrån helgen. Har märkt att jag börjat ta mindre och mindre bilder på alla
festligheter! Förut hade jag alltid kameran i högsta hugg, nu ligger den bara i
väskan och skräpar hela kvällen.. inte bra! Ska försöka få lite ändring på det. ;)

I’M SICK OF BEING SERIOUS


Nya pepplåten!

Blev en partyhelg även denna helg. Kom hem för en liten stund sen,
och är skaaapligt trött! Även fast det blev två ganska lugna utgångar..
Nu taggas det till halloween, känner på mig att det kommer bli gaaalet,
gilla det!! Fast innan dess blir det nog en liten torsdagsutgång. ;)

Ett par bilder ifrån helgen dyker upp här på bloggen imorgon.
Nu blir det film och soffmys. Upp tidigt imorgon for the school!

TAKE YOU HIGHER

Dagen har bestått av fika på espresso house med mina fina vänner, solning
och träning. Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa naglarna och sedan sussa!
Imorgon vankas det paaarty!!

THAT'S LIFE



Nu ska jag ta ett långt varmt bad och fräscha till mig lite i mitt egna lilla
spabadrum. ;) Har varit i ide några dagar.. Men nu känner jag att det är
dags för mig att komma tillbaka till verkligheten igen. Så imorgon börjar
vardagen igen som vanligt!

I DON'T KNOW WHY


JUST A BOY.

STOP PLAYING GAMES

Matlagning på g, skaldjurspasta. Mums!
Är det jag som borde bli kock? Efter maten blir det att hoppa in i duschen och
sedan träffa Jockisen. Ska visa mina nya gitarr-skills för honom!! Jag är grym ;)

SOOOFTISCH


Tog en fika med Robin och Emelie på Espressohouse häromdagen.

Har varit full rulle hela veckan, så har inte haft så mycket tid att blogga. Men idag
är jag bara hemma och myser med mig själv, så idag har massor med tid för datorn.
Glidit omkring i min pyjamas hela dagen och nu ligger jag i sängen och tänkte snart
läsa lite i min bok Den dubbla tystnaden. Heeelsoft lördag. Och det är faktiskt riktigt
SKÖNT.

THIS IS IT.

Detta fick jag med mig hem efter en runda på stan. :)




LAST NIGHT





Ett par bilder från igår kväll.
Tjejförfest hos Linnea, sedan vidare till Pitch Black
där det blev massor av dans och några drinkar. Helt okej kväll! Jockisen var super
gullig och kom och hämtade mig i stan klockan fyra inatt, även fast han låg och sov
och fick sin skönhetssömn. :) Var aspepp och på superbra humör igår innan kvällen
började. Kände mig bättre än vad jag har gjort på länge.... :) Idag känner jag mig
dock inte lika pigg.... Jag får alltid äckligt mycket bakisånges!! Kanske skulle ha
stannat hemma igår och tagit en vilohelg som jag egentligen har bestämmt att jag
ska göra varannan helg. Och den här helgen är varannan helg. Menmen... Idag ska
jag iallafall ta det lugnt. Blir nog att gå på en liten promenad med Jockisen senare.
Han får alltid höra på mina bakisångest-tankar, hur synd jag tycker om mig själv och
att allt är världens sämsta. Haha, att han orkar. Och att jag orkar.

OH HELL YES, IT'S FRIDAY!

Har införskaffat mig nya fina grejer idag efter en liten shoppingrunda på stan.
Nu blir det paaarty hela natten lång!!
Men först lite mat i magen och annat
fix och trix.

IT WAS ONLY JUST A DREAM

Jag och Emelie var med om värsta skräckupplevelsen när vi var ute
på en liten kvällspromenad igår. Fyyy, antingen var det nånting skumt
på riktigt eller så var det någon som försökte skrämma oss... Vi lyckades
iallafall att bli riktigt rädda!! Sprang heeela vägen hem, haha.

Träningen på friskis har givit resultat förresten. ;) Träningsvärk har jag
idag, speciellt i magen! Blir träning imorgon igen och sen på söndag. :)

TUSEN GÅNGER OM

Matematiklektion - Shopping - Träning - Tjejmys
är vad som står på dagens schema!

DUM AV DIG



Säg bara till när var hur. Visst det är väl dumt av mig...
Men jag blir som blind. Jag borde nog lugna mig... Spritt språngande galen.
Dom kommer peka för alla har hört det. Jag blir så dum av dig.

KÖÖR BAAAA











HELGEN. Förfest hos Johannanas både fredag och lördag. Bilderna är i från
fredagskalaset... den såkallade KORVFESTEN! ;) Som förövrigt spårade ut lite fram
emot kvällskvisten... Blev såklart också krogen-rundor båda kvällarna och efterfest.
Nästa helg blir det en lugn helg med träning och plugg. Men veckan efter det är vi
påå't igen. Har bestämmt mig för att bara festa varannan helg, eftersom jag ska bli
nyttig igen och träna oså. Men när festligheterna väl kommer kör vi all in!! ;)

Visst har jag fått långt hår btw? :) Men måste klippa av några cm den här veckan,
få bort lite slitet.... Fyy, gillas icke!!

SÖNDAGSÅNGEST

Helgen har varit festlig! Berättar mer om bravaderna senare ikväll eller imorgon,
då kommer det även upp lite bilder. Just nu känner jag mig bara allmänt sliten och
har ont i hela kroppen enda ut i fingertopparna och tårna! Men det är väl smällen
man få ta... ;) Blir att krypa ner i soffan med mitt gosiga täcke och kolla lite på
Andra Avenyn. Är sugen på dipp med blomkål, så det ska jag nog mumsa på senare.

Håller förresten på att göra om designen här på bloggen. Det är därför den ser lite
knasigt ut nu, men det kommer att bli snyggt bra när det är klart!


TAGGA RÅÅÅ!

Sitter nyvaken och har börjat tagga lite inför helgen! Chillkväll med vin tonight,
och röööj tomorrow! ;) I onsdags blev det en spontan utgång efter lite chill på
55:an. Trevlig kväll, dock blev det lite för mycket av det goda för vissa, men
det är så det ska vara ibland! Känner mig grymt duktig som kom upp till skolan
i tordags även fast jag igentligen inte var i form för det. När jag kom hem däckade
jag i soffan och där har jag legat ända tills nu imorse. Har ajaj i nacken och ryggen,
min soffa suger att sova förlänge i... Ska käka lite frukost nu, ta en dusch och fixa
till mig lite, sedan blir det att åka hem till Johannanas! Tagga rååååååå!!!!

GUBBEN I LÅDAN, DAG TVÅ.



Haha såhär ser gubben i lådan ut efter dag två. Ska bli en användbar sak
faktiskt. ;) Efter skolan blev det en sväng på stan med Emelie, sedan träning på
Friskis och Svettis! Och fyfan vad skönt det var att röra lite på sig igen! Har levt
på chips och dipp, soffpotatis hela sommaren känns det som. Men nu ska det bli
ändring på det! Har varit chips- och godis-fri i över en månad nu, DUKTIGT!!
(förutom vissa tacochips häromdagen) och nu ska jag banne mig komma igång
ordentligt med träningen också! BEACH 2011 here I come ;) haha neerråå. Vill
bara må bra och försöka vara så nöjd med mig själv som det går. :)

MÅNDAGSMYS MED MIG SJÄLV

Sitter ihopkrupen i soffan och myser med mitt stora täcke, en kopp te och
en kiwi. Är faktiskt lite allergisk mot kiwi, det kliar och sticker på läpparna
och i munnen intresseklubben, men jag äter det ändå för jag tycker det är
så mumsigt! Ska kolla på några avsnitt av Andra Avenyn, (är på avsnitt 34)
sen blir det att sussa skapligt tidigt. Imorgon väntar en fullbokad dag!

GUBBEN I LÅDAN




Det här är vad jag och Emelie har roat oss med i skolan idag.
Haha,
hittade en gubbe uppe på skolans vind som vi styckade och la i en trälåda. Trälådan
hittade vi också på vinden. Den är från år 1942, då skolan var ett psyksjukhus.
Huhu, scary!!

Godafton.

Nu blir det ut och gå en sväng i Vidingsjöspåret med Jockiiisen.

http://translate.google.com/#sv|sv|hihihihihihihihi%2C%20fisk%20fisk%20fisk
Tryck på lyssna, hahaha! Min humor. ;)

BAJSKORV

JAG VILL PÅ NYÅRSKRYSSNING! Kul att man alltid ska vara lite lite för ung
för det roliga. Längtar hela tiden tills jag har åldern inne, men åldersgränserna
verkar ju höjas i takt med att jag blir äldre. Fyyyyy säger jag bara!!

Sommaren är kort....



Det är sjukt hur mycket jag saknar sommaren! Solen, värmen och allt annat
som hör sommaren till! Jag brukar alltid tycka att hösten är ganska mysig, men i år
känns den bara bajs. Inte ens tankarna på att det snart är jul och nyår känns speciellt
kul... Vad är det med mig i år igentligen? Känns som jag inte har kunnat uppskatta
något som är i nuet, utan bara längtat tillbaka till allt som varit... Aja, ska strax bege
mig ut på en liten promenad i höstvädret och kylan, solen är iallafall framme idag och
det är ju ett litet plus.

FREDAGSMYS





Fredagsmys med familjen igår. Vi gjorde hemmagjord pizza och till efterrätt
blev det guacamole med tacochips. Mumsigt värre! Lyckades förresten kolla på
14 Andra Avenyn avsnitt igår. Haha, fårse hur många avsnitt jag klarar av innan
helgen är slut! ;)

Andra Avenyn

Har lyckats ladda ner 103 avsnitt av Andra Avenyn... i HD. Haha nu
fattar jag varför det tog hela natten innan det var klart. 23 GB... Sjukt.
Det blir att nööööörda!