GLIDA RUNT HÄNGA RUNT




Shoppingrunda in linköpings city.
Är helt kär i tröjor med stor halsringning just nu, sådär att det faller ner
över en axel, sååå snyggt!

Jag är inte sjuk, jag är partysvensk.



Haha ett par bilder från igår! ;) Förkrök i hejdegården sedan vidare till ågatan och pitch! Mycket folk ute,
blev drinkar och dans, trevlig kväll! Pizza på five tastes efter stängning, jag brukar aldrig fylleäta men igår vräkte
jag i mig en halv pizza på fem minuter, haha not my style. Idag har jag chillat järnet med massor serier och film.
Ätit chips, ostbågar och druckit cola. Sista gången jag fettar till det ordentligt, för imorgon börjar första dagen på
mitt nya nyttiga liv. Hihi

INGET ATT FÖRLORA


Jag vet att jag är strulig som få, lite knäpp och svår att förstå.

she put a bag on my head.. still counts!




Sitter och dricker ozo och taggar för en paaaartykväll. Svårt att bestämma mig denna lördag om jag skulle
köra på chill eller party. Men alla tjatade oså, vad gör man inte för folket! ;) Höhö, ska dra iväg till förfesten nu sedan
vidare til ågatan. Kommer säkerligen bli en rolig kväll, shooo breee jalla bye!

I CAN'T STOP THINKING





Min fredagskväll. Sho bre jalla bye godnatt fuck alla er ;)

Gårdagens bravad.

Blev en spontan utgång till Platå igår. Var egentligen mycket mer sugen på myskväll med jacuzzibad,
filmmys oså men efter ett par öl och dunka musik blev jag ändå lite fest-taggad! Skaldjursplatåååå hihi.









I KNOW HOW I FEEL ABOUT YOU KNOW



Min lilla bebis är brunstig! Haha, mjauar och skäller hela dagarna och nätterna. Mycket mycket irriternade!
Hur som helst utgång både onsdag, torsdag. Bilder och sånt kommer senare. Utgång ikväll? Kanske! Är inte
så pepp på något just nu... Sitter med en klump i magen och tänker hundra tankar! Om jag måste ändra mig
mitt liv och sånt så är det nog värt det.

YOU NAME IT.




Är det jag som är klar i tid för en gångs skull eller?
Alltså jag ska inte vara i stan förens om två timmar,
herregud! Alla som känner mig vet att jag alltid är typ 123892574 år försenad! Haha, idag gick allt jätte snabbt
även fast jag kolla datorn varannan minut medans jag gjorde iordning mig (som vanligt) och skuttade dansade
omkring till hög dunka dunka musik samtidigt (också som vanlig). Blixten yääääh!

VÅRISCHTVÅTUSENSJU




Haha sexton-årig Sarah. Ojoj! ;)

Btw klev precis upp ur sängen, huuuur sköööönt! Lever livet värsta chill just nu.
Ungefär som när jag var sexton haha, fast så mycket bättre! Ska ta en promenad
till Ekholmen i solskenet, (aa det är faktiskt soligt idag!) och inhandla lite gottgott.
Sedan ta ett långt skumbad i bubbelpoolen så att jag är freeesch tills ikväll då det
blir öl, chill och film!

MÅLARE SÅÅÅJAAA!

BESTÄMT MIG FÖR ATT BLI MÅLARE! Sweeeeet!


HAHA NÄR JAG MÅLADE OM HUSET ÅR 2009.

You know i like to do it.

Soffhäng all day long! Skaaapligt schleeeten. Hundra procent partyhelg tar på
krafterna så att säga. Värt, ohja! Mycket! Blev dock inga bilder från igår, spelade in
ett par filmer men det är hemlighetstämplat material. Hihi tyvärr. ;)

COME BACK AND HAUNT ME









Gårdagens party. Heeelt okej kväll! Nu är det bara att ladda om för ännu en
partykväll.

shut you mouth and close the door





Sitter hemma och dricker öl och busar för mig själv medans jag inväntar Motalafolk
som ska skjutsa mig plus joina förfesten. Hoppas att det blir en trevlig kväll ikväll,
känns som man inte alls vet hur denna kväll kommer sluta!... Fast det vet man ju
aldrig någon kväll. Kan liksom inte spå framtiden, nej inte jag. Höhö, PEACE!!!!!!!

ALDRIG LÅTSAS BARA CHANSAT


Ett par pix från igår. Kände för filmkväll istället för spakväll igår hos lambiiboi.
Kollade Felon och The Collector. Chiiiillll! Nu ligger jag i soffan och jäser. Ska strax
hoppa in i duschen och göra mig iordning för kvällens bravader. Äntligen fredag,
fint fint fint fint!

SEX LOVE CONTROL VANITY




Drar iväg till Motala för spakväll med lambiiboi.
Ser fram emot helgen som kommer bestå av 100% party, yääääää!!!

spotify premium, ojojoj!



Har skaffat mig spotify premium, finally kan man nog säga!
KVALSTER lyssna och njuuut!

sho bre vad händer jao


Ovärd dag idag! Nu blir det att slappa till det lite i soffan med film, cola och chips.
Feeeett!

stjärnorna finns här



Pusssss på byxorna jag fick hem från h&m idag.

SHO BRE JALLA BYE GODNATT FUCK ALLA ER!

Excuse moi för dålig uppdatering. Har varit ute på äventyr i helgen.
I fredags blev det att festa till det lite här i Linköping med utgång på Pitchers
och lite sånt. I lördags begav jag mig till Motala där jag fick en guidad tur i stan,
lekte pizzabagare och hade chillkväll med massor film och mys. Bra bra helg.

H&M.


Precis klickat hem lite från H&M's vårkollektion.
Hade även spanat in en finfin tröja och en bikini, men det hade tagit slut.
Och the beatles t-shirten var jag tvungen att ta i storlek 40, haha. Vissa
snabba människor asså, och jag som tycker jag är tidigt ute! Tydligen inte ;)

I'M LOSING CONTROL


Hihi, mysig kväll igår med rosa bubbeldricka och annat mumsigt. Gilla gilla gilla! :)
Nu ligger jag typ död i soffan och ska slå på en Wallanderfilm och chilla gaaaaaalet.
Tagga för imorgon fredag, partyparty all night long!

YOUR SWEETNESS




Myskväll! Hihi, nu ska jag iväg till affären och handla massor gottgott,
och invänta mys-sällskap!

I REALLY FUCKT IT UP THIS TIME.

Pyssla om mig själv kväll ikväll. Imorgon lill-lördag, utgång eller myskväll?

TO DO LIST.


Kunde inte somna igår, så gjorde en lista på saker jag SKA göra i år.

Kanske blir ett rätt så najs år ändå, när körkortet är fixat, jag är klar med
skolan och ligger och glassar i solen på någon strand långt långt bort! ;)


Jag vill kramas och kysssas, men du vill knulla mig.



Söndagens planer: Soffan pilla naveln. SF-kanalen OnDemand, ojojoj.
Chilla snyggt.

HEY JAG HAR FUCKAT UPP IGEN

Hihi, igår. Vin, lekar, onepiece, ågatan, pitchers, drinkar, decka. ;)










Geeeeeee miiiiiig!


Geeeeeee miiiiiig sommar, sol, värme och bränna! Har inte sett solen på
flera månader typ, jag blir gaaaalen! Drömmer på riktigt drömmar på natten
om att jag är utomlands eller att det är sommar och sol. Fyyyyy sverige ligger
högst upp på min utelista just nu!

COOLINGAR AZZZZ


Jimmiboi och jag, coolingar med 3D glasögon oså! Blev bio igår, Narnia 3D.
Myspys! Sedan nördande av xbox kinect och några drinkar. Idag är det bara att
ladda om batterierna och tagga för en partykväll med trevliga människor! Naajs.

Nobody said it was easy.


Skapligt seg och bakis idag! Sova ett par timmar så jag piggnar till lite.
Ikväll vankas det biomys, Narnia 3D.

THAT'S THE WAY THEY ALL COME THROUGH









Igår blev det middag på Texas Longhorn, bowling på Strandgatan 2 och
dans och drinkar på Harrys! Trevlig kväll med trevligt folk! :)

SÅÅJAAA


Pappa kom förbi förut och hade med sig en elgitarr. Hihi, så nu ska jag
bli en rockstar! ;) Annars idag är jag bara hemma och myser. Ut på en promenad
snart, vara lite hurtig! Och tagga för imorgon. Middag på Texas Longhorn och
bowling på det. Mycket bra!

You don't really know about nothing.


Sitter och väntar på fin besök från Motala. ;) Ska vi åka och hämta mina skor som
jag glömde på en fest på nyår. Haha. Sedan vet jag inte riktigt vad som hittas på,
sånt som märks. :)

MITT 2010.








Ett urval av bilder från mitt år 2010.

Heeeelt okej!


Ojoj så fina jag gjorde naglarna nyårsafton till ära!

Har precis ätit massor ost och kex och melon och oliver. Skulle egentligen köra en
partykväll ikväll, men kände att soffan lockade mer. Så kan det vara ibland! Blir att
kolla på Harry Potter med familjen och chilla gärnet!

TVÅTUSENTIO

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En hel del!
Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ens ihåg ifall jag hade några.
Vilka länder besökte du?
Höll mig i Sverige heeeela året!
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Japp!
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Tredje i femte...
Största misstaget?
En dum grej jag gjorde i somras.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Skadat mig tack vare alla mina cirkuskonster på fyllan.
Bästa köpet?

Min kissemjau!
Vad spenderade du mest pengar på?
Paaaaarty!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Hmm, svårt... Men hoffmaestro får mig att tänka sjukt mycket på årets sommar.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Nog ledsnare.
Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat mer och tränat mer.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Lite mindre knasiga äventyr och lite mindre alkohol. ;)
Var tillbringade du julen?
Hemma med la familia.
Blev du kär i år?
Nope.
Favoritprogram på TV?

Kungarna av Tylösand
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar faktiskt ingen!
Något du önskade dig och fick?
Min svea jacka. hihi
Något du önskade dig men inte fick?
En sådan där onepiece som jag bara skaaa haaa!
Årets bästa film?
Snabba Cash!
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Åt middag med familj och vänner, sedan blev det utgång!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns det nog.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
2010, året som Sarah blev 17 år igen. ;)
Vilken kändis var du mest sugen på?
Mattiaz Skandalen Björling och Peter Siepen. ;) Haha nerå,
måste nog säga Johnny Depp, like always!
De bästa nya människorna du träffade?
Träffade många bra människor, men kommit Johannanas närmast!

NYÅRSBILDER.












Webcam bus.



GOTT NYTT ÅR!


Nyår spenderades med min vapendragare Emelié. Vi åt middag hemma hos mig och
drack goda drinkar. Sedan vidare på ett par fester i Johannelund. Ingen var speciellt
rolig, gjorde att nyårsafton tappade många poäng! Skålade in år tvåtusenelva med
jordgubbschampagne. Drog vidare på en annan fest, sedan taxi hem efter att fått
väntat i telefonkö i hundra år. Så lite missnöjd med nyår. Men nu är det iallafall nytt
år, med nya möjligheter. Har fem stycken nyårslöften som jag hoppas att jag kommer
hålla, fast kommer bara ihåg två av dom. Haha, bra där!

Fler bilder från nyårsafton kommer inom kort. ;)