STOCKHOLM BABY

HAR HAFT EN HELT AWESOME HELG! Från Hjulsbro, till Stockholm baby, tillbaka till Linköping asså.

Lördag eftermiddag, ligger i sängen med datorn i knät. Skapligt bakis och seg efter en hård partynatt kvällen innan.
Hade tänkt ligga i sängen hela kvällen och bara pilla naveln. Martin ringer "Sarah följ med till Stockholm. Det kommer
att bli grymt!" En timme senare sitter vi i bilen påväg till Stockholm, Södermalm och hiphop spelning. Spelningen var
riktigt grym och efter spelningen minglade vi omkring med hiphop-grabbarna. Bland annat Organism 12, PSTQ,
Ken Ring, Jajoe, Kartellen, med flera... Highfive! ;)

Idag har vi glidit omkring på stan, kollat lite affärer och sånt. Mötte upp Martins Sthlm's-kompis Anton som visade
runt oss lite i Stockholms innerstad. Tog även en sväng till Skärholmen där vi checkade in Big Brother folket i
glashuset. Haha kändes sjuuukt konstigt. Som man stog på typ ett zoo och kollade på typ apor? fast männinskor..
Eller nått.

Hände iallafall sjukt mycket galna och minnesvärda grejer på den här intensiva 26 timmars resan till Stockholm.
Det bästa av allt är att vi har filmat allt! Kommer klippas ihop och läggas ut imorgon. Haha kan säga såhär - Ooojj
så sköööna!


Ett smakprov några bilder, tills filmen kommer upp. ;)






Brunch på Waynes Coffee, Sergels torg.






Utanför Big Brother glashuset.



Alltså grejen är. Förstår du?

I'm coming up only to show you wrong.











Några pixxx från igår.
Kvällen började hos Affe med massor grabbzzz och ormar. Tre ormar slingrade runt mig, hihi gryyym tjej.
Iallafall vid tolv tiden drog vi vidare till Sliver där det blev massor dans och drinkar. Sweeeeet!

I'm spinning around out off my head.





Drar iväg på fredagens bravader. Lite sen som vanligt. Men som man brukar säga, fint folk kommer alltid sent?

Yääääääh

Yttligare ett par tatueringsbilder. Hihi ;) Är sååå nöjd, Affe är mycket bra!




Precis nygjord.

TATTOOOOTIME

Film när Affe tatuerar mig. Och jag känner mig som en riktig viking, tyckte knappt att det gjorde ont!
Lite skillnad från när jag gjorde min förra tatuering och jag tjöt mig igenom hela gaddningen, haha.


I'm a dreamer



Ny och fin tattoooo! Tack Affe! :)

i'm in lööööve i wanna do it

Imorgon ska jag iväg och göra en hemlis! Ohh så spännande ;)

BACK IN LKPG

Tjugonio minus grader i Sandviken när jag vakna imorse, härligt värre! Har iallafall haft det mysigt dom
här dagarna uppe i norr. Tog en fika med min "barndomskärlek" Linus igår. Haha inte setts på över tio år, så det
var på tiden. Resten av tiden har jag bara hängt med mormor och morfar och ätit och druckit gott! Nu ligger jag
ner gosad i min kära soffa här i Linköping, seeeeg tjej efter att ha rest all day long.





MOBIL BLOGGAR

Drar en snabb blogg uppdatering via mobilen. Åkt bil norrut typ hela dagen, sooo inte kul. Men väl framme hos
mormor och morfar bjöds det på morfars abborrfile och champagne efter maten. Blir alltid lika bortskämd när jag
kommer upp. Norrlandslyxxx! ;) Mysigt att träffa gamlingarna också, gör jag allt för sällan.

You can run but you won't come far.



Efter att ha tagit ett mysbad drog jag in till stan där det blev ett par öl med R & M på 55:an. E kom också förbi
en sväng. Nu ligger jag ner gosad i sängen och det blir nog bara chill resten av kvällen. Fast måste packa lite också.
Imorgonbitti drar jag norr ut! PUSS


OHH SÅ MYSIGT!

Badade badkar och drack fruktdrink förut. Ohh så mysigt!





LOL


League of legends och Skype all night long, haha. Omg så himla n44rd! ;)

GODNATT VÄRLDEN



Haha, yttligare ett par bilder från igår. Nu väntar sängen! Sjuuukt trött.

HERREGUD FUCKA UR

Ohhh så sköna! ;)






SHIT MY GOD

Ohh herre vilken kväll igår! Jag och Viktor Fasth gick loss på massor Champagne, ost, kex, jordgubbar och kaviar. Förfestade i en superfräsch lägenhet i stan. Drog sedan vidare och dansade loss på ågatan! Efterfest på det också, mycket bra!















Har massor filmer från igår också, kommer nog upp lite senare här på bloggen.

WAYNES COFFEE



Blev mysfika på Waynes Coffee med Magdalena denna afton! Massor babbel och skratt, mycket mycket trevligt!
Måste verkligen se till att ses oftare. Passade även på att köra en 20 minutare i solen, palla vara blek liksom. ;)


I'm superman.



Varit typ sjuk hela veckan, så legat hemma och nördat massor filmer och serier i min ensamhet... Tur att det finns Skype
har gjort att jag inte kännt mig superensam, haha. Men nu orkar jag inte sitta hemma längre, så drar in till stan och fikar en
sväng. PUSS

remember the time

Kom ihåg mig. Minns allt det roliga. Minns tiden.



Är alla hjärtans dag natten och jag sitter ensam och kollar på massor gamla bilder från förr i tiden. Haha vad ska man
säga. Överskattad dag kanske? Är det inte så som singlarna brukar säga. ;) Fast jag har faktiskt myst lite extra med
min kissemiss, oooh vilken gammal katt-tant jag känner mig som!

WHY DID'NT I JUST WANT YOU BACK WHEN I HAD YOU.


Yesterday. Party i Motala, utgång på Hugos och nattmat på Sibylla. Nu är det bara att gå på det igen,
denna gång i kära Linköping.

WHY DO I WANT YOU NOW THAT I CAN'T HAVE YOU.



Ska strax iväg till Motala och festa till det lite med några pubertetspojkar. Haha herregud!
Och ussch vilket snöväder ute, ge mig sommar nu nu nu nu nu nu!

PUSSSS

MINA NYA FININGAR! 13 cm klack och 4 cm platå. ♥




Hold my hand until we know what's right in this.



Nyvaken! Oj så skönt att vara ledig. :)

kööööör baaaa


Haha skööön! Igår natt.

Nu dejt med kudden! Ser fram emot veckan som kommer, ledig vecka AWESOME!

A DANCE THAT LASTED FOR A WHILE





Åkt buss i två timmar idag. Usch, buss är inte min grej! Men vad gör man inte...


söndagsmusik.

YOU GO ON AHEAD FOR A WHILE.

Lördagskvällen spenderades i Motala på Hugos med några öl och livemusik. Rätt soft!





I WON'T BE YOUR WINTER



Fredagschill med Jockisen igår, naaajs! Rätt kassa mobilbilder från igår menmen... Linköpings utkiksplats,
Jockis minsta vovve.
Blev massor snack, en sväng till Linköpings utkiksplats. Har aldrig varit där innan, fint!
Sedan spelade vi Linköpingsspelet, är som Monopol fast aah Linköping, ni fattar? Hade iallafall en mycket trevlig
fredagskväll och lite Jockis-time var välbehövt! Och där ser ni, ingen festfredag! Har tröttnat på ågatan och
allt det där, blivit lite för mycket ett tag tror jag.


but tonight i'm fucking you


Klick klick, mina! :)

Haha rubriken, låt jag har haft på huvudet i flera dagar.

but tonight i'm fucking you lalala

Jag vill bara, bara vara, slippa tänka och förklara.


På bio med popcorn mellan benen och cola i handen!

Mitt nya nyttiga liv börjar bra, eller inte! Haha men har visst gått ner tre kilo, så borde kanske fortsätta med
denna fettodiet som jag kör just nu. ;)